آپلود عکس  و آپلود فایل بصورت دائمی و رایگان

آموزش ایجاد آلبوم آنلاین و کار با آن

با قابلیت جدید ایجاد شده در سایت آپلودر شما می توانید آلبوم تصاویر آنلاین خود را با چند کلیک ساده ایجاد کنید و آن را به اشتراک بگزارید.
برای بهره مندی از این قابلیت کافیست در سایت عضو شوید و به پنل کاربری مراجعه کنید...

در مرحله اول برای رفتن به بخش آلبوم ها همانند تصویر زیر بر روی گزینه "آلبوم ها" در بالای پنل کاربری کلیک کنید.

انتخاب گزینه آلبوم ها برای رفتن به بخش آلبوم ها

سپس برای ایجاد اولین آلبوم خود مثل تصویر زیر بر روی گزینه "ایجاد آلبوم جدید" کلیک کنید.

انتخاب گزینه ایجاد آلبوم جدید

بعد از آن پنجره ایجاد آلبوم جدید همانند تصویر زیر برای شما باز می شود , از این قسمت برای آلبوم خود نام و موضوع انتخاب کرده و بر روی گزینه سبز زنگ "ایجاد آلبوم" کلیک کنید.

پنجره ایجاد آلبوم جدید

سپس یک آلبوم خالی مثل تصویر زیر برای شما ایجاد می شود.

نمایی از آلبوم خالی ایجاد شده

حال برای افزودن تصاویر دلخواه خود با کلیک بر روی گزینه "برگشت به قسمت فایل ها" همانند تصویر زیر به قسمت فایل ها می رویم.

نمایی از آلبوم خالی ایجاد شده

تعدادی تصاویر که ما از قبل آپلود کرده ایم را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

نمایش تعدادی از فایل های آپلود شده

حال تصاویری را که میخواهیم به آلبوم خود اضافه کنیم انتخاب می کنیم مثل تصویر زیر , سپس از روی کادر سبز رنگ بالا گزینه "افزودن تصویر ها به آلبوم" را انتخاب می کنیم.

انتخاب گزینه افزودن به آلبوم

سپس پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که لیست آلبوم های ایجاد شده در آن دیده می شود , کافیست شما آلبوم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید ( با کلیک بر روی کادر قرمز مشخص شده در تصویر ) سپس بر روی گزینه "افزودن تصویر(ها) به آلبوم" کلیک کنید. حال تصویر های انتخاب شده به آلبوم اضافه شدند.

انتخاب آلبوم مقصد برای تصاویر

حال دوباره با رفتن به قسمت آلبوم ها همانند مرحله اول می توانید آلبوم خود را مثل تصویر زیر مشاهده کنید.

مشاهده آلبوم بصورت تصویری

حال با بردن موس بر روی آلبوم و رفتن روی فلش کوچک بالا سمت راست آلبوم منوی مربوط به آلبوم همانند تصویر زیر برای شما باز می شود, که شامل سه گزینه : نمایش آلبوم , حذف آلبوم و ویرایش آلبوم می باشد.

منوی آلبوم

با انتخاب گزینه "نمایش آلبوم" از منو محصول نهایی آلبوم مثل تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود. که توسط فلش کوچک در بالا سمت راست صفحه می توانید نام و موضوع آلبوم را مشاهده کنید , توسط فلش های بزرگ چپ و راست صفحه می توانید بین تصاویر حرکت کنید و توسط دکمه تعبیه شده در وسط صفحه پایین می توانید تصاویر را به صورت اتومات و پشت سر هم مشاهد کنید.

محصول نهایی آلبوم

با انتخاب گزینه "حذف آلبوم" از منو می توانید آلبوم را حذف کنید. و با انتخاب گزینه "ویرایش آلبوم" از منو , برای شما پنجره ای مانند تصویر زیر باز می شود که می توانید نام , موضوع , قالب نمایش آلبوم و وضعیت نمایش آلبوم را ویرایش و تغییر دهید و با زدن گزینه سبز رنگ "ثبت" تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید.

پنجره ویرایش آلبوم

حال با کلیک بر روی خود آلبوم نه منوی آن لیست تصاویر موجود در آلبوم مثل تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که با زدن علامت ضربدر گوشه بالا سمت راست هر تصویر می توانید آن تصویر را از آلبوم حذف کنید ( توجه داشته باشید که تصویر تنها از آلبوم حذف می شود نه از پنل کاربری‌ ).

لیست تصاویر داخل آلبوم



چنانچه سوال یا مشکلی در رابطه با کار با آلبوم ها وجود داشت از طریق صفحه تماس با ما با در ارتباط باشید.
1395/3/30










لیست مطالب